pinkdream

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Ellen - 3 april 2012 23:32

Nu sitter jag och lyssnar på grymt gammal music haha kul det kan vara!


(Jag visste inte vad jag skulle srkiva om så det blev detta)


Visste du..

 

att jag ska börja träna mer (om det håller vet jag inte vad jag ska säga haha)

att jag diggar låga convarse

att jag har börjat lyssna på Avril Lavigne

att jag diggar detta citatet "You know that I'm a cracy bitch. I do what i want when I feel like it" från smile.

att jag ska bara gå och kolla på "Scrubs"

att ibland önskar jag att jag hade någon gemte mig som jag kunde krama.

att just nuvill jag krama någon.


 


EL..

---

Av Ellen - 3 april 2012 20:57

Hej på er alla!

Idag har jag varit med Julia.

Vi vaknade typ halv 11 och sen gick vi upp vid 12 typ.

Men vi åt frukost vid halv 1 hehe<3

Sen bakade vi två kaker sen hade den dagen gått!


Jag kanske kommer blogga fler gånger idag, för har väl bara lust<3

Just nu vet jag inte vad jag ska blogga om men vi ses senare!


EL..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena! Jag kommer blogga om min vardag, kommer också lägga ut bilder :) Hoppas att ni kommer följa min blogg kommer kanske inte blogga vaje dag men så ofta jag kan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards