pinkdream

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Ellen - 4 mars 2012 13:33

Heej! Har inte bloggat så bra nu. Men det blir väl ett långt i dag om helgen.


fredag: Hängde med issa hem efter skolan. Vi åt makaroner när vi kom hem. Lite senare bakade vi syltmuffins men dom blev inte goda! Vid halv 6 red vi en runda på issa häatar det var kul. Sen sminkade issa mig det blev asafint tycker jag då asså ( kommmer blid sen).  vi tog lite kort sen gick vi till sängs typ.


lördag: Vi vaknade ganska sent jag var trött då!! Vi åt pankakor till frukost, det var jättegott issa. Sen red vi igen med madde också det var kul :P vi var ute ganska länge sen gick madde hem. jag och issa gick in och tittade på tv typ tills pappa kom!!


söndag: vaknade halv 9 och vi skulle åka kvart över 9 till bredaryd. För skulle på match i vmo det var kul men jobbigt. Det var ju med 98:orna men det är jättekul och spela med dom :))

Nu ska vi ha kalas för MIG ni vet släkt kalas det blir ju kul (not) kommer titta på tv hela tiden typ!!!


  

EL...


Presentation


Tjena! Jag kommer blogga om min vardag, kommer också lägga ut bilder :) Hoppas att ni kommer följa min blogg kommer kanske inte blogga vaje dag men så ofta jag kan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards