pinkdream

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Ellen - 16 mars 2012 14:33

Heej! Idag har det varit en sapp dag i skolan.

Även om vi hade engelska-prov!

Men det tycker jag var ganska enkelt!

Efter maten kollade vi på "FOREST GUMP                                              
   

Den har jag sett ett antal gånger men den är fotfarande asbra.

Den är ingen skräckis men ingen atcion heller.

Det är typ en komendi men ändå en sogrsen film på nått sett!?!

Nu sitter jag och är inne på datan lite bara.


Igår ränsade jag faktist ut i gaderoben:)

Det trodde jag inte ens själv!! hahahah


 

   Har diggat miley länge typ några år men

   inte vågat säga det på länge! ;(

 

   Denna tröjan diggar jag!

            

   Diggar tröjan och allt!

 

  Mmmm skorna love them<3

 

 

EL...

P.S Allt det jag skriver i min blogg är helt sanningen; jag härmar inte nån. Ni får tycka vad ni vill om mig, för jag bryr mig inte längre! OJJ F*N VAD JAG LÅTER KAXIG HAHAH

Presentation


Tjena! Jag kommer blogga om min vardag, kommer också lägga ut bilder :) Hoppas att ni kommer följa min blogg kommer kanske inte blogga vaje dag men så ofta jag kan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards