pinkdream

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Ellen - 12 mars 2012 14:36

Heej! Dåligt bloggat sorry! Idag är jag sjuk så jag passar på att blogga från soffan hihi.

i lördags var jag och issa och shoppade i värnamo.

Jag köpte ett par svarta höga byxor, ögonbryns-penna och en eyeliner.


Åhh jag kom på värsta stilen till somma'n, längtar.

Sen har jag kommit på att jag inte är blond.

Jag har typ orange-ljusbrunt-blont                                             
            15 grader ute nu...


Jag: jag vill färga håret blont!

Min kompis: så säger äkta blondin! hahahah




Jag har inte redigt kommit på vem jag är än men nästan - 10 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG!


*Jag älskar sommaren mer än vintern

*Jag har det svårt med skolan

*Jag har jättedålig självkänsla

*Jag är "pappas flicka"

*Mina älsklingsprogram är simpson, family gay, scrubs, how i meet your mother och sportnytt
*Jag älskar convarse och klackskor?

*Min HÖGSTA DRÖM är att få linser

*Mer än halva min gaderob kommer jag aldrig använda...

*Jag hatar sånna som härmar inklusive mig!!


    

    Dessa skor i love!

 

EL...



Presentation


Tjena! Jag kommer blogga om min vardag, kommer också lägga ut bilder :) Hoppas att ni kommer följa min blogg kommer kanske inte blogga vaje dag men så ofta jag kan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards