pinkdream

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Ellen - 15 mars 2012 10:11

Hejj!! Igår sa jag att jag skulle rensa gaderben, men ja... jag pallade inte  helt enkelt! Men jag ska försöka göra det idag för jag måste asså MÅSTE göra det.

Nu ligger jag i soffan i min "snuggle up" och latar mig och tittar på tv mm<3

Jag tänker laga nått jättegott till middag för vi har STUDIEDAG i dag!!!


5 sanningar om mig (igan)


* Jag tycker jätte mycket om halomiost (stavningen)

* Jag gjorde om mitt rum för några år sedan och valde jag tapeter som va rosa och med hjärtan. Så nu vill jag göra om det igen.

* Jag bor gämte en ladugård meed kor och hästar

* Jag har nästan kommit på vem jag är bara nån vecka till

* Just nu kollar jag på pingu haha

Av Ellen - 15 mars 2012 10:11

Hejj!! Igår sa jag att jag skulle rensa gaderben, men ja... jag pallade inte  helt enkelt! Men jag ska försöka göra det idag för jag måste asså MÅSTE göra det.

Nu ligger jag i soffan i min "snuggle up" och latar mig och tittar på tv mm<3

Jag tänker laga nått jättegott till middag för vi har STUDIEDAG i dag!!!


5 sanningar om mig (igan)


* Jag tycker jätte mycket om halomiost (stavningen)

* Jag gjorde om mitt rum för några år sedan och valde jag tapeter som va rosa och med hjärtan. Så nu vill jag göra om det igen.

* Jag bor gämte en ladugård meed kor och hästar

* Jag har nästan kommit på vem jag är bara nån vecka till

* Just nu kollar jag på pingu haha

Presentation


Tjena! Jag kommer blogga om min vardag, kommer också lägga ut bilder :) Hoppas att ni kommer följa min blogg kommer kanske inte blogga vaje dag men så ofta jag kan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards